سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تجهیزات تصفیه فاضلاب | ماشین آلات صنعتی و ساختمانی

موتور ویبره های صنعتی برقی

    نظر

موتور ویبره یک موتور سه فاز است که عمداً نامتعادل است ، و همچنین به عنوان یک جرم چرخان غیر عادی (ERM) یا موتور ارتعاشی شناخته می شود. موتورهای ویبره ای برای لرزش غربالها ، فرورفتگی ها و جداول بلکه همچنین برای جدا کردن محصولات در یک پناهگاه یا لوله دفن زباله استفاده می شوند. موتورهای ارتعاشی با یک جریان بدون مانع از مواد ، فرایند کارآمد و مداوم را تضمین می کنند. آنها همه چیز را از ذرات ریز مانند آرد ، ماسه و پودر گرفته تا مواد درشت تر مانند تراشه های چوبی ، شن و زغال سنگ اداره می کنند.

موتورهای ویبره بدنه برای سیستم های ارتعاشی از قبیل نوار نقاله های لرزش ، لوله های لرزاننده ، نوار نقاله های صفحه ، دستگاه های غربالگری ، نوار نقاله های مارپیچی ، دستگاه های مرتب سازی خودکار ، توری های ضربه ای  ، توری های ارتعاشی ، نوار نقاله های رزونانس ، آسیاب های ارتعاش و خشک کن های سیال مناسب هستند.

ویبره بدنه

سالهاست که ضرورت ذخیره مواد به صورت عمده ، مشکلی را ایجاد کرده است - چگونگی خارج کردن آن از مخازن ذخیره سازی. مشکلات معمولی شامل پل زدن ، روتولینگ ، چسبیدن و قوس الکتریکی است.  در سیستمهای تولید نیاز است تا تمام مواد از منابع تخلیه شوند تا بتواند تولید خود را ادامه دهید. یکی از اولین کارهایی که یک اپراتور انجام خواهد داد این است که سعی کند آن را به طریقی جدا کنید. در طول تاریخ ، از تکنیک هایی مانند آب و هوا ، تجهیزات پاک کننده سیلو ، انفجار  و حتی دینامیت برای از بین بردن انسداد مواد استفاده شده است. متداول ترین وسیله حذف مواد در طی سال ها استفاده از پتک های سنگین است.

با گذشت چندین دهه با این مشکلات جریان ذخیره سازی ، تکنیک های جدیدی برای کاهش این وقایع و رفع مشکلات جریان ذخیره سازی قبل از وقوع انسداد ایجاد شده است. یک راه حل ایمن و کارآمد ویبراتور صنعتی است که در سال 1944 توسط ادوین اف. پترسون اختراع شد .

استفاده از درایوهای ارتعاشی در تجهیزات پردازش در سراسر جهان پذیرفته شده است. در درجه اول در افزایش توان تولید و کاهش هزینه های عملیاتی. معمولی ترین کاربردها شامل انتقال ی، غربالگری ، زهکشی ، آبگیری ، اندازه گیری محصول ، تراکم ، آزمایش قطعات و همچنین تخلیه ، قیف و چاله است.

موتور ویبره های صنعتی برقی

شرکت ما انواع ویبراتورهای برقی صنعتی چرخشی با دوام و با انرژی کارآمد تولید می کند که برای کاربردهای بیشمار ایده آل است. از جمله نصب بر روی صفحه نمایش برای الک کردن و مرتب سازی ، انتقال ، خالی کردن هوپرها کاملاً از مواد مرطوب یا چسبناک ، و نگه داشتن مواد در جریان نقاط انتقال این ویبراتورها از برق گسترده ای در دسترس و اقتصادی برخوردار هستند و نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند ، بنابراین نسبت به سایر گزینه ها عملکرد کمتری دارند.

موتور ویبراتور بدنه
موتور ویبراتورهای برقی در مدلهایی موجود است که میزان نیروی ارتعاشی مورد استفاده آنها بسیار متفاوت است و این باعث می شود آنها برای طیف گسترده ای از کاربردها کامل باشند. بعلاوه ، ویبراتورهای برقی نسبت به سایر انواع ویبراتورها کم صداتر هستند ، بنابراین استفاده مداوم خطر کم شنوایی برای کارگران را ایجاد نمی کند و به شما کمک می کند تا در شرایط سر و صدای OSHA بمانید.

ویبراتورهای هیدرولیک

عملیات میدانی که به یک راه حل مبتنی بر ارتعاش نیاز دارند ، اغلب در حالتی که دسترسی به برق وجود ندارد نیروی پنوماتیک است. این امر در درجه اول در مورد اماکن ساختمانی و معدن صدق می کند.

شرکت ما ویبراتورهای صنعتی با هیدرولیک ارائه می دهد که به عنوان یک راه حل بسیار مؤثر برای حالت پرتابل مناسب و ایده آل در این زمینه کار می کنند. علاوه بر کاربردهای ساختمانی ، از ویبراتورهای هیدرولیک نیز می توان برای بارگیری ریلی یا کامیون کمپرسی در مکانهای از راه دور استفاده کرد. به علاوه ، ویبراتورهای هیدرولیک نسبت به اندازه خود قدرت بیشتری را تحویل می دهند و نسبت به سایر گزینه ها به نگهداری کمتری نیاز دارند.